F.A.Q - často kladené otázky

Prečo sa oplatí hľadať zájazd na našej stránke:

Nájdete tu ponuku renomovaných cestovných kancelárií .
Nemusíte tak prácne prehľadávať papierové formy katalógov jednotlivých cestovných kancelárií, dokonca ani ich navštevovať osobne či prezerať jednotlivé webové stránky.
Zadaním Vašich kritérií do vyhľadávacieho formulára pre zájazdy Vám systém ponúkne len zájazdy, ktoré spĺňajú Vaše očakávania.
Ponuka zájazdov je denne aktualizovaná, v prípade akciií ako napr. ponuka Last Minute sa jedná dokonca o hodinové aktualizácie, využívate tak jedinečnú šancu byť informovaný o najhorúcejšej cene.

Aká je cena zájazdu v porovnaní s ostatnými cestovnými kanceláriami?

ROVNAKÁ! Ceny zájazdov v žiadnom prípade nenavyšujeme!
Zachované sú dokonca i sprievodné akcie pri predaji zájazdov, ako napr.: vernostný a klubový program, špeciálne zľavy pre deti, juniorov, seniorov, mladomanželov......

Je zobrazená len ponuka zájazdov, ktoré sú skutočne voľné?

Áno. Ponuka zájazdov je aktualizovaná denne. Napriek tomu ešte vždy dochádza k spätnej kontrole dostupnosti kapacity u partnera. Snažíme sa tak vyhnúť prípadným nedorozumeniam. V prípade ponuky tzv. zájazdov Last Minute, kedy sa väčšinou jedná o pár posledných voľných miest a ich predaj je veľmi dynamický, môže nastať prípad, že vypísaný zájazd nebude vo chvíli odosielania objednávky voľný. V tomto prípade Vám velmi radi okamžite prostredníctvom e-mailu, prípadne telefonicky, ponukneme alternatívne riešenie.

Aký je postup pri vyhľadávaní zájazdu?

Veľmi jednoduchý! Stačí zadať Vaše kritériá pre dovolenku do zrýchleného vyhľadávacieho formulára a zobrazia sa možnosti, ktoré ponúka náš reuervačný terminál. Pre efektívne vyhľadávanie odporúčame vyplniť vyhľadávací formulár čo možno najpresnejšie, teda presné stanoviť požiadavky pre Vašu dovolenku. Ponuka zájazdov potom nebude príliš veľká a neprehľadná a vyhľadávanie tak netrvá príliš dlho.

Kedy treba zaplatiť zálohu a kedy doplatok?

Zálohu za zájazd je potrebné uhradiť po obdržaní zmluvy o obstaraní zájazdu, všeobecných zmluvných podmienok a po naštudovaní si obsahu a súhlasu s ním.
Zálohu za zájazd je nutné uhradiť v rámci platnosti rezervácie, t.j. do dátumu vypršania platnosti musí mať Cestovná agentúra KATKA peniaze pripísané na účet! Záloha býva pri drvivej väčšine cca 50% z celkovej ceny zájazdu. Po uhradení zálohy Vám príde písomný doklad o tom, že bola záloha zaplatená a v akej výške.
Termín úhrady doplatku za zájazd je stanovený hneď pri záväznej rezervácii zájazdu. Je to individuálne podľa podmienok cestovnej kancelárie, ktorá zájazd organizuje, v drvivej väčšine je to cca 45 dní pred odchodom na zájazd. Po jeho úhrade, ste písomne upovedomený o tom, že platba prebehla v poriadku.
V prípade rôznych akcií, najmä však ponuky Last Minute je nutné uhradiť celú sumu zájazdu jednou platbou v rámci platnosti rezervácie!

Aké mám možnosti platby za zájazd?

Zájazd môžte v zásade platiť 4 spôsobmi:

  • internetbanking - pokiaľ ste užívateľom tejto služby Vašej banky, je to najrýchlejšia cesta, ako môžete pohodlne a bez obáv uhradiť svoju dovolenku
  • vkladom na účet UniCredit Bank: 1076827017/1111
  • prevodom z účtu na účet UniCredit Bank: 1076827017/1111
  • osobne, zložením hotovosti na našom predajnom mieste

Novinky

Spustenie nového webu

20.5.2011 Pripravili sme pre Vás novú verziu našej webovej stránky, ...

Kurzový lístok

Bulharská leva  EUR 1,96 BGN
Koruna česká  EUR 25,27 CZK
Chorvátska kuna  EUR 7,54 HRK
Turecká lira  EUR 34,73 TRY
Americký dolar  EUR 1,07 USD

Zobraziť všetky »